Patiënteninformatie
Inschrijfprocedure:
Als u in Ursem komt wonen en zich wilt laten inschrijven als patiënt in onze praktijk, kunt bij de assistente een afspraak maken voor een kennismakingsgesprek. In dit gesprek leggen wij uit hoe de praktijk en de apotheek werkt en kunt u uw verwachtingen uiten. Dit gesprek is geen consult, waarin u medische vragen kunt stellen. De inschrijving in de praktijk wordt definitief als u het inschrijvingsformulier heeft ingevuld en wij de gegevens van uw oude huisarts hebben ontvangen. U kunt zich nu ook via de site inschrijven: zie de waterling; inschrijfformulier. Kies het e-mail adres van Ursem.
Met behulp van onderstaande formulieren kunt u veilig communiceren met de praktijk:
- Inschrijfformulier om u aan te melden bij de praktijk.
- Formulier om een afspraak op het spreekuur aan te vragen.
- Formulier voor het indienen van een e-Consult.
- Formulier voor het aanvragen van herhaalmedicatie
- Vragenlijst na tweede uitgifte van medicatie.
- Toestemmingsformulier voor het elektronisch uitwisselen van uw patiëntendossier.
- Formulier om wijzigingen door te geven.
- Formulier om tips en/of suggesties door te geven.
- Formulier ter vervanging van e-Mails waarmee niet medische zaken kunnen worden doorgegeven.
Waarneming:
Tijdens praktijksluitingen door een vakantie of nascholing, wordt er meestal waargenomen door de praktijk in Spierdijk.
Klachten:
Het kan zijn dat u niet tevreden bent over uw huisarts, de assistente of de handelwijze van de praktijk. Graag horen wij van u wat u als probleem heeft ervaren. We kunnen dan kijken of er een oplossing gevonden kan worden. Als we er samen niet uitkomen kunt u contact opnemen met het "patiëntenklachtenbureau": 072-5208325.